sobota 14. února 2015

Maze Runner

Režie: Wes Ball
Hrají:  Dylan O'Brien, Kaya Scodelario, Will Poulter, Thomas Brodie-Sangster

Maze Runner je můj druhý cool-teen-movie-podle-knihy. Kdysi dávno jsem si pustil Twilight, který tuhle lavinu spustil. Byla to kvalitní komedie, kvůli které jsem se rok budil ze spaní a krvácel z očí. Pak jsem raději všechny ty Beastly, Divergenty, Vampire Academy, Mortal Instrumenty, Beautiful Creatury a nevím co ještě vynechal. Labyrint: Útěk ale vypadal trochu více chlapácky, takže nebyla ostuda, když jsem doma řekl, že se na to podíváme.

Příběh o mladých, krásných a kupodivu ne tolik namakaných chlapcích, kteří se bez paměti objeví uprostřed ďábelského labyrintu nevypadal vůbec zle. A celá tahle premisa vážně není špatná. Hraje totiž na správnou celkově tajemnou notu. Místy to až připomíná Shyamalovanu Vesnici. Bohužel když se to na konci rozsekne, skočíme o několik kvalitativních stupínků níže. Rozuzlení je rádoby šokantní, over the top a chceme dalších 5 dílů, protože money. A to je vážně škoda.

6 z 10. Palec nahoru.


Trailer: http://youtu.be/AwwbhhjQ9Xk

Jo a herec Dylan O'Brien je jeden z kandidátů na nového Spider-mana.





Žádné komentáře:

Okomentovat